vad vore ett sommarlov i sverige utan regn?

visst kan det vara mysigt med någon dag med regn under sommarlovet, då man bara kan vara hemma med en go film att ligga och kolla på, springa runt i mjukisbyxor och inte alls känna sig tvungen att gå ut.
men efter flera veckor med regn så börjar man faktiskt tröttna, speciellt om man sitter ute och jobbar och kommer in och ser ut som en dränkt katt, det är precis så jag såg ut efter att varit ute i 4 timmar i spöregn, och jag hoppas jag slipper vara ute i morgon i samma väder. För hur kul är det egentligen? Hur kul är det med ett sommarlov som tillbringas inomhus med en film, det är fruktansvärt tråkigt.. Som jag sa förut, visst kan det vara okej med en eller två dagar men f*n inte ett helt sommarlov.. Haha, förlåt men det stämmer väl faktiskt?

strax kommer pappa och hämtar mig, och då ska vi åka och hämta våra mobiler som vart på lagning, sony ericsson kan ta sig i rumpan. Sen ska jag lägga mig och kolla på mina tre filmer jag hyrde igår; Marley och jag, Benjamin Bottons otroliga liv och YES man. Hade planerat att jag skulle ut och springa idag men det är rätt så mycket vatten på gatan att det inte går att springa tyvärr, blir en varm dusch och sen film, det låter väl toppen!

Längtar till mitt besök till läkaren i augusti och äntligen få röntga knät igen, och få berätta lite om hur det känns.. Och jag hoppas verkligen på det bästa efter det besöket, men som sagt jag har ganska ont fortfarande och vi får se hur det blir..
skriver sedan innan jag åker hem, datan är ju som sagt helt trög och cp hemma så det går inte ens att komma in.
Pusspuss// JONNA


blunda om du inte vågar kolla. Men det är efter operationen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback