sista dagen


spanien 2009
en underbar resa med underbara människor

ännu en grå och trist dag i göteborg, nu skulle man gärna vilja ta en restresa och åka tillbaka till spanien till skolan börjar, men istället sitter jag på farfars jobb och väntar på att tiden ska gå snabbare för att sedan bli körd till mitt jobb. Idag är nämligen sista dagen denna veckan, och det är så skönt att ha den känslan i kroppen. Så imorgon blir det en sväng på stan med maja, ska kolla lite saker. Efter jobbet idag ska jag åka och träffa min moster och morbror och min kusin sandra och hennes pojkvän, alla är på besök från umeå så man måste passa på att  umgås med dom nu när dom är här nere, så min fredags kväll blir hos min mormor och morfar, mycket mysigt om ni frågar mig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback