jätte kul

Lovar du att vara ärlig? Absout!!
Du heter: Jonna Bredén
Smeknamn: Jånni, Jonnis, Jonna

Beroende av: Träning
Vad tror folk om dig?  ojj! de vet jag inte! ;) något bra hoppas jag (a)
Stämmer det? Asså det beror j på vad folk tror om mig.
Är du blyg? det beror lite på sitationen, men oftast inte.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt utseende och ögonen :)
Vad säger du för att imponera på någon? oj, haha! Det vet jag inte riktigt, kör bara på! :D
Hur imponerar man på dig? Det är inte så svårt faktist, bara vara sig själv typ-
Brukar du skratta för dig själv? HAHA JAAAAAAA!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  ; Haha, det säger du bara för att du vill att jag ska komma över;)
Var bor du? Göööööteborg vettuu
Trivs du där: Absolut, finns ingen finare stad
Äger du några converse: Japp, ett par vita och ett par blommiga
Sprit, cider, vin eller öl:  cider! haha
Brukar du bli för full: ingen kommentar på denna tack.. 
Vad har du för mobil operatör: Comviq tror jag
Är du allergisk i mot något: tror inte det, men nej
Har du haft sex idag: Niixx
Nästa mål i ditt liv: bli bra i mitt förbaskade knä
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer; Hej det är jonna. Eller HALLÅÅÅ ELLEEEEHHH!
Vem ringde du senast? jesper
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: hinner inte prata nu, vi hörs sen.. typ.
Antal timmar sömn inatt: åh, inte alls många..
Sov du ensam: yeeees
Brukar du komma i tid: Jaa
När mår du bra: när jag får träna, när jag är med folk som gör mig glad
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: trött, lite småsur, sugen på godis
Vanligaste färg på dina kläder: vit, svart
Vad tycker du om fötter:  ussch
Vad saknar du: handboll osåå...
Hade du en bra kväll igår: för bra
Favorit dryck på morgonen: mjölk såklart!!
Rakar du benen: ja, absolut!
När brukar du oftast gå och lägga dig: väldigt olika, beror på hur dagen sett ut
Sysslar du med någon idrott: japp, Handboll och gym
Vill du hellre ha mail än brev: Nej tvärtom, kollar aldrig min mail 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: kanske faktiskt.
Har du spytt offentligt: nej :D men fråga natta istället
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Haha, lista ut det
Är du nöjd med ditt liv: Absolut,
Är du bortskämd: beror på vad du menar med bortskämd..
Vad gör du i morgon:  Är på liseberg med min kusin och hans tjej!
Vad är det värsta du vet? Att bli sviken..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? det beror på vad jag gör under veckan..
Vad behöver du just nu? en stor godispåse, film och ett täcke.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Julia Roberts.
Vad längtar du till? Hösten, och nästa sommar
Har du bra vänner och äkta vänskap? kan inte få bättre vänner, dom är guld!
Vad använder du för shampoo? silverschampoo eller något annat
Hur gammal är du: 18 år
Tycker du om någon just nu: det vet man aldrig 
Om fem månader: spelar jag handboll igen, har en underbar pojkvän, går i skolan, sparar pengar till resan.
Gröna eller röda äppeln:  Gröna
Gillar du golf: Nä, gud vad tråkigt! Men minigolf är as kul!! 
Vilken tid gick du upp idag: 11.00
Har du sovit i din egna säng inatt: sii
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: kolla film, sova
Är det okej att gråta: Ja, självklart!
Laddar du ner musik och film från Internet: vet inte hur man gör..
Vad skulle du göra om du vann en miljon: levt livet som om den vore den sist. Nä, men gett mamma och pappa och julia pengar, delat pengarna med dom.
Bär du glasögon eller linser: Hahaha,.. LÄSGLASÖGON!!!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej, man ska ha det man trivs bäst i
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 11
Har du piercing: Öronen
Vill du gifta dig: jaa, det är väl alla flickors dröm?
Vill du ha barn: Men det är klart! Minst 2
Solar du ofta: Är det soligt ute, så är det klart. och på vintern är det solariet
Är du bra på att laga mat: Nej, pinsamt värre!
Gillar du att dansa: JA!!
Är du flygrädd: Nepp, men börjar bli det nu efter allt man hört..
Hur vig är du: Haha, ojdå.
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller mjölk
Vilken är din favoritglass: magnum
Tycker du om sushi: nejj..
Vad äter du helst när du ser på film: godis eller popcorn
Har du tandläkarskräck: nejj,
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej, aldrig ens testat
Hur ofta tränar/motionerar du: minst 3 gånger i veckan, men blir ofta mer
Senaste låt du hörde: vet inte
Vad gör du på helgerna: Umgås med vänner, festar & tränar


Kommentarer
Postat av: Natta

Tack så mycket! Jonna Bredén...

2009-07-10 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback