en oturs dag?

godmorgon, svin trött? javisst..
konstigt nog vaknade jag med en oerhört jobbig smärta i ryggen, som om jag sträckt mig under natten, och vad jag kan minnas av min natt har jag bara sovit hur skönt som helst. Nu känner jag mig totalt handikappad och har svårt att sätta på mig kläder, strumpor och skor (!) hur ska min första dag på jobbet sluta tänker jag. Inte nog med det, jag har otur idag också, när vi satt oss på cyklarna bort till farmor körde jag in cykeln på mina ben, sådär så det gör svin ont, sen var jag nära på att cykla in i en stolpe, en gubbe och nästan ramlade.. Jag är orolig hur dagen slutar.

nu är det snart dags att åka till jobbet, vi hörs sedan ikväll. slutar 18.30
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback