svininfluensan, överdriven?

har inte så mycket att skriva om just nu känns det som, mer än att jag är trött som ett as, som vanligt typ?
ska strax börja göra i ordning mig inför arbetsdag nummer 2, känns inte så lockande att åka och jobba idag, men visst, vad gör man inte? Kanon fint väder idag, hade legat på stranden nu vid den här tiden om jag inte skulle jobbat, en frukost på stranden är aldrig fel, tycker iallafall inte jag. Och jag vet att just nu ligger min mamma och gottar sig på stranden med god frukost, lyckost. Hoppas att arbetsdagen går fortare idag än igår, inte för att jag ska göra något viktigt, eftersom varberg inte blev av, men det är alltid skönt att komma hem. Blir nog en tripp till ruddalen för att löpträna ikväll, hoppas jag! Gårdagens kväll spenderades hemma med natta och hög där vi sprängde högtalarna med Michael Jackson och massa dans! Det var riktigt kul även om det bara var jag och nathalie, och sedan blev det natten ganska tidigt. Eller jaa, jag var ju tvungen att radera ungefär 1300 bilder från min kamera.. Det tog ungefär 20 min att göra, och det var segt och jag somnade gött efter det!

Påtal om svininfluensan som alla tidningar och nyheter skriver om, jag tycker och tror dom överdriver lite väl mycket, är det meningen att dom ska skrämma upp hela sverige eller vad är deras mål? Jag hatar sånt här eftersom det inte är första "händelsen" som dom överdriver med såhär mycket. Jag hoppas på att det är överdrivet, annars ligger vi ganska risigt till till hösten.  ussschh...

p.s saknar maja strååt och sandra simestad som är nu i åhus och har sjukt roligt och spelar handboll i sanden
love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback