stämmer verkligen det?

kom precis ut från duschen och väntar nu in prison break.
läste i en tidning att efter varje dusch ska man spola av rumpan/benen med iskallt vatten för att musklerna ska dra ihop sig samtidigt som huden drar ihop sig (?) och jag är ingen som inte vågar testa, så efter en varm dusch spolade jag av ben&rumpa med kallt vatten, jäklar va kallt det va. Men jag tänker ge det ett försök! Testa du också, tror det hjälper :)

prison break som sagt, efter det blir det natten direkt eftersom jobbet kallar i morgon. Ska faktiskt bli roligt. Och i morgon kväll blir det filmmys med mamma, benjamin bottons otroliga liv. Jag hyrde filmen förra veckan men fick då fel film så idag när jag skulle lämna tillbaka filmerna sa jag det och snäll som susanne är så lät hon mig låna filmen igen utan att betala, hon är våran ängel på pream.

detta var sista inlägget för idag, hoppas dagens inlägg duger..
imorgon lägger jag upp mitt egna veckoprogram för träning och mat, eller ja som gör att jag inte ska fika så mycket och istället träna och äta nyttigt, jag är väldigt dålig på det. Men det kommer upp i morgon.
Nattinatti ♥


life is a rollercost- livet är en som en bergochdalbana


Kommentarer
Postat av: MAJA STRÅÅT

Ja det stämmer gumman. :)<3

2009-07-30 @ 22:01:07
URL: http://gooding.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback