säger bara en sak

OH MY GOD!
farfar hämtade upp mig från mitt jobb som jag var och hälsade på och sedan skulle vi åka och äta lunch.
och vem träffar man inte på just nu? SURFARN, den killen som man hört mest av! Och jag kan skriva en hel bok om hur snygg han var, och som alla andra sagt så håller jag verkligen med, han är SNYGG! och vem om inte jag fick ögonkontakt med honom och var tvungen att skicka iväg ett sms till mamma;
jag- surfarn är här! jag dör! Han är svin snygg!!
mamma- Ha ha , hos farfar?
jag- Nej där vi äter. Jag dör! Tror jag är svimfärdig!!
mamma- Ha ha!
jag- Vad heter han på facebook ;)
mamma- Glöm det Jonna! skall du lägga till honom ?
jag- säg nu ;)


haha, han jobbar då med min pappa. Men han ser inte ut att vara en dag över 30. vet att det låter lite skumt att jag tycker en äldre kille är svin snygg, men jag säger såhär, han är svin snygg!
och vem om inte mammas lilla flicka fick såklart ögonkontakt flera gånger, om och om igen!
Haha, men jag kan fortsätta drömma, men man får titta men inte röra är väl det man brukar säga ;)
jag kollar gärna på honom. Haha.

nu ska jag hem.
hörs sedan, ska hem och drömma nu. haha.
vad löjlig jag är.

Pusspuss / JONNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback