riktigt skit inlägg

hej hej bloggen!
kom hem ganska tidigt, orkade inte vara kvar i stan.
är ganska seg och tråkigt, och då blir jag bara grinig, så det var lika bra att åka hem tyckte jag!
sitter här och skriver på denna data som min syster har förstört så det knappt går att skriva, poäng!
annars händer det inte så mycket, ska sova tidigt idag med tanke på att jag ska till majas match redan klockan 9 imorgon och hejja! Och imorgon kväll blir det antingen krök eller hemma kväll med film med mamma.
så vad ska man säga mer.. har inte så mycket att säga, känns mer som om jag bara skriver skit saker hela tiden, har kommit in i en sån period tror jag.

vilket fall som helst vill jag till kreta eller något och bara koppla av och skita i allt, är så skönt att bara slappa och inte behöva tänka på något annat än sig själv, visst?

kisses.


min syrra rockar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback