party varje kväll, vi gör det om och om igen!

godmorgon kan man väl börja säga..
natten var inte rolig, det åskade! och jag som verkligen hatar åska och blixtrar!
var ju såklart livrädd typ! så var vaken tills det hade slutat!

gårdagen var mer än perfekt! Hade så roligt med jossan igår så det var helt galet.
ska lägga upp bilder senare!
vi gick i stan hela dagen, sen gick vi och satt oss vid lejontrappan, den dära vid brunnsparken och satt där i 1,5 timma och tjötade. Vidare till 4-gott vid lilla bommen och sedan till operan och satt oss där. Vi bestämde även att vi skulle ha likadana kläder på oss imorgon när det är party! Haha, ska bli så skoj!
åh jag kanske inte hade nämt det, men imorgon ska jag, Maja, Natta och Jossan på party på ett nytt ställe kallat Parken!
vi får hoppas på att det är bra, vilket jag tror det är. Vi alla behöver få dansa lite:D

Nu lyssnar jag på musik, ska börja klä på mig kläder och sedan träffa maja för att åka in till stan.
ska först innan det få tag på Nattispattis och fråga om hon ska med ut och springa ikväll, ska nämligen göra det idag..
sen ska jag ringa mamma innan och be henne  anmäla mig och natta till vakten imorgon och säga att vi kommer ut och gymmar imorgon i hamnen. GRYMT! Då hade vi tänkt ta en cykeltr ut till farfar och hälsa på honom och sedan åka till mamma och gymma. Jaja. kommer bli skit bra! Nu har ja inte tid att sitta här mera, måste fixa mig nu..
lägger upp bilder från gårdagen och idag senare (Y)

Pusselipussan / JONNA BREEEEEEEEEEDÉN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback