nu till riktig bloggning...

dagen började bra, gick upp redan klockan 7 och duschade.
sedan iväg till valhalla och kolla på världens bästa som spelade match, det gick kanon bra.
sedan var det mycket handboll, och jag älskar det!
handboll är en så stor del av mitt liv, och jag längtar verkligen till oktober då man är på planen igen.

kom hem vid 16.00 och bestämde mig för en jogging tur, andra gången nu!
det var grymt skönt, kanske lite för varmt, men man ska inte klaga.
blev i vilketfall som helst skadat trött och kände verkligen vad det tog.
och det känns som fruktansvärt bra, och jag älskar det verkligen.

idag träffade jag även massa som jag inte träffat på jätte länge och det var verkligen så kul att se alla igen.
tycker partille cup är en av årets höjdpunkt och självklart åhus beachhandboll.
tyvärr får jag inte spela någon av dessa cuper vilket suger ordentligt
får se till att kunna spela nästa år, tänker iallafall spela junior SM, vad som än händer!
det är faktiskt mitt mål med denna skit skadan... haha.
bilder från dagen kommer senare tror jag om jag orkar :D

pusshej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback