när man väl är redo för natten så gjorde jag...

hoppade ur mysdressen och satt på mig klänning, gick sedan ner till malin som hade födelsedagsfirande. Stannade dock inte sålänge med tanke på vilket humör man är på. Träffade min klasskamrat Georg och Erik där också, alltid kul att träffa dom. Sitter nu hemma och ska faktiskt ta och sova, har precis tvättat bort sminket, satt upp håret i en hög toffs och är helt klart redo för sängen.
frukost serveras klockan 8.00 borta hos farmor, eftersom jag ringde tidigare och bestämde det.
så nu ropar sängen efter mig och jag känner verkligen hur jag sakta dras till den. Haha.
hoppas på att allt är mycket bättre i morgon, det skulle underlätta dagen lite faktiskt.

gårdagens kväll kan bara beskrivas med ett ord; skandal.
vill ni veta detaljer är det bara att höra av sig så kanske jag berättar ;)

godnatt, skriver innan liseberg imorgon.
kärlek till er / jonnis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback