lilla jonna har blivit vuxen?

tjabbadabbadoo
ligger i min bästa väns säng nu, och åh så mysigt det är!
hon har en av dom skönaste sängarna EVER! :D
lala.. har lite blandade känslor idag, ledsen, glad, sur, och allt.
kan bero lite på vissa saker, men ska inte ta upp det här, bäst så.

vilket fall som helst har jag gjort min familj ochj släkt stolta! och mina vänner såklart!
jag har fått jooooooooooooooobb!! i göteborgs hamn, YESYESYESYES!
börjar nästa fredag och ska jobba i en vecka, och jag är jätte nöjd för vad jag får!
jag längtar så sjukt mycket efter det, wiihoo!:D
ska spara pengar till våran resa nästa år, jag, natta och gurra. Vi ska till Kreta, och det ska bli så roligt!

imorgon sätter jag och natta oss på varsin cykel och cyklar ut till göteborgshamn ( ca 8-9km )
och hälsa på min farfar, mamma och pappa! Sedan cykla hem igen och fixa oss för kvällen, då blir det partyparty.
love it!!
men nu ska jag käka gåådis och ligga i nattas goa säng.
pusspuss, alla sura och glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback