l-o-v-e

min bästa, min andra halva maja strååt är sjuk
jag har inte träffat stackaren på över en vecka, och det känns tråkigt och rastlöst..
kan du bli frisk och redo för nya äventyr? det skulle vara kanonbra isåfall.

Filmen Ali sög hårt, somnade och sen stängde av skiten.
mamma somnade också och sover fortfarande, och precis innan vi satt på filmen sa jag att denna kommer suga, och jag älskar att säga; vad var det jag sa. Och idag hade jag ännu en gång sagt det, det känns så rätt. Tiden går väldigt segt när man inte gör något, ska väl traska ner till pream och lämna in två filmer, hade jag haft mina löparskor här hos mamma och inte hos pappa hade jag joggat ner, men nu ligger dom hemma hos pappa med mina inlägg i, så det blir inte av. Jag sitter här i mjukisbyxor, tjocktröja och raggstrumpor och har haft det hela dagen, känns verkligen trisst att vara hemma en heldag på sommalovet, speciellt nu när det inte är många dagar kvar, och imorgon är det jobb men bara halva dagen, kanske blir en sväng till stan efter om man pallar, annars blir det träffa kussen.

nä nu tänker jag röra på mig och traska ner till pream, dagens händelse..




that's what friends are for- det är vad vänner är till för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback