kärlek på heden

ännu en underbar dag på heden, och hur varmt som helst!
idag var det iofs lite segt att åka in till heden eftersom man gick upp klockan 6 för att sedan åka och träna hos sjukgymnasten, men annars var det kanon bra
nattis kom in en stund och kollade också, riktigt kul!
sedan gick jag och maja till banken och vidare till donken för att äta den goda salladen idag igen, maja dissade såklart den och valde big mac vilket också är väldigt gott!

kollade ju självklart när stjärnan spelade också, och som vanligt var hon jätte duktig!
man blir stolt av att vara hennes vän, för hon är verkligen skit bra!
och grattis till Michis som tagit körkort idag, grymt jobbat gumman!

ikväll ska jag och maja in till stan och träffa Max & Philip som vi inte träffat på ett år, mysigt ska det bli. om man nu orkar åka in, är ju som sagt väldigt trött och seg:)
annars har det inte hänt så mycket mer och kommer inte hända mer, förutom att jag och min syster ska få varsin present av farmor och farfar, ingen aning om vad det kan vara, men det får vi allt se efter! :D
nu kommer lite bilder!


jossan schteker!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback