kan väl börja med att säga godmorgon till alla läsare

idag var planen att åka ner till varberg tillsammans med min farmor och farfar för att åka och bada, fika, spela minigolf och gå på stan. Dock är vädret inget bra idag tycker jag, så det blir en sväng till kungsbacka och kungsmässan för att fika och spela minigolf där. Så det gör inte mig något eftersom jag älskar kungsbacka.
humöret idag är väl påväg uppåt, känner mig dock lite småsjuk, as always. Men jag överlever!
idag ska jag visa min farfar att jag är grym i minigolf, förlorar ALLTID över honom, men vinner ALLTID över farmor. Men idag är jag sjukt taggad och tänker inte förlora, för i min familj har ingen lyckats vinna över farfar (inte vad jag kan minnas) och det skulle vara så kul att vinna, för jag vet att han är en dålig förlorare och kommer i sånnafall skylla på att jag fuskade, haha. Men idag tänker jag iallafall vinna! Berättar senare hur det går. I sommar tänker jag även samla ihop alla för en minigolf och det tror jag att alla skulle uppskatta, för visst är det väl kul med minigolf ;) ?

senare idag har jag fått med min mamma på en joggingtur, ska bli jätte kul att springa ihop med henne. Det var väldigt längesen vi sprang ihop, även om jag är lite små sjuk så vill jag springa en sväng. Jag riskerar mycket ;) så det är vad jag ska göra efter kungsmässan. Sen ska vi även fixa med mammas cykel idag, för imorgon ska vi ut på äventyr i billdal, ska bli mysigt!
Senare ikväll efter löpningen väntar en skön hemma kväll, nerbäddad i soffan med täcke och kolla på en film som går på tv idag klockan 9. Och en god middag såklart!

puss, ha en trevlig dag! / Jonna

här kommer en bild på; farmor, julia, farfar och jag. Från spanien 2007

bilden är tagen i spanien efter en lång kväll på stan under midsommarfirandet i spanien.
en mycket trevlig kväll var det iallafall.
julia, farfar och farmor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback