jobb


fått av världens bästa vän
idag flyttar hon hem till mig och håller mig sällskap till på fredag
sen åker vi till varberg fre-sön, underbart


nu ska jag åka till göteborgs hamn och prata med maria som jag ska jobba åt
tar väl ungefär en timma skulle jag tro, sen hämtar farfar mig och då ska jag vara med han tills han kan köra hem mig igen. Har ätit, duschat, klätt på mig och sminkat mig nu, så nu är jag redo för göteborgs hamn! Haha.
idag vet jag dock inte vad som händer, middag hos farmor och farfar blir det och sen åker vi nog och hyr filmer jag och natta och chillar hemma, kanske att lina öhlander kommer på besök också, det vet man ju aldrig.
men nu ska jag kila, pappa ska hämta mig nu. Hörs sedan!
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback