jag älskar att fika!

åååh, fick världens bästa sms igår innan jag skulle sova av Jossan!
det lät ungefär såhär- Hejj gumman! du skulle vart med i lördags! Det var något av det roligaste jag gjort! Vi pratade om att ses i veckan och vädret verkar inte vilja vara med så jag tänkte att vi kunde ses imorgon, ta en fika på stan, sen åka och hyra film och köpa massa godis? Älskar dig!
så idag är min dag såklart fullbokad! Träffar Jossan i stan redan klockan 14.00 och sen hela dagen tillsammans med henne, sjukt bra! :D

vilket fall som helst hade jag en bra dag igår också, trots min smärta i halsen.
blev att jag var med maja och natta efter min cykeltur med min mamma, (ajj vad ont jag har i rumpan idag!!)
Vi gjorde en del saker igår och sen på kvällen blev vi bjudna på fika på ett fik inne i linnéstaden av min farmor och farfar, (jag säger ju att jag har världens bästa farmor och farfar!!)
och såklart är det alltid så att fröken jonna bredén ska alltid ha mest till fika, och min farfar bara skrattar åt mig.
that's me, like it or hate it ;)
men det var i vilket fall hur mysigt som helst, trots att det började regna. Men vi klarade oss rätt bra från att bli blöta trots att vi satt utomhus och fikade.
kvällen blev sedan att spendera med min mamma framför prison break, som vi två har väntat på sedan i höstas!
tycker att det var bra, men är fortfarande besviken på att det var ett sånt stort uppehåll från det.. men men, nu är det tillbaka iallafall, och det är väl bra!!

nu till det årliga fotot med Jossan
Partille cup 2008!


och partille cup 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback