ingen rubrik, för vet inte vad jag ska skriva

kom precis hem från en hel dag på liseberg!
vi hade svin kul trots att det regnade.
favoriten var ju såklart och som alltid Gasten, men denna gången var det jag som fick gå först och jäklar vad kul det var, alla andra skrek av rädsla, mitt var mer ett jätte högt skratt och rädd! Haha, så sjuuukt roligt! Måste gå den minst två gånger till i sommar, älskar den!
nu sitter jag hemma, har precis snackat med Lina och Jessi om nästa helg. Men det får ni veta senare i veckan..
mår inte så värst jätte bra känner jag nu när jag kom hem, fick plötsligt ont i huvudet, magen och sen vet jag inte. Tror det är brist på sömn, så får se till att sova ut i morgon..

alla bilder från helgen kommer upp imorgon, pallar verkligen inte just nu, typ 500 bilder eller nått. Haha. ska bli kul att se bilderna från när vi var ute i fredags! haha.. Mmmmhh vad jag längtar ;)

men men, ska äta något nu sen ringa runt till folk och störa:D
pusss / JONNA

everybody loves kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback