inflamation i bröstkorgen, bra jobbat jonna!

var hos läkaren nyss, gjorde lite kontroller med ryggen/nacken och bröstkorgen
har fått en inflamation i bröstkorgen som ska gått ut över ryggen och nacken och därför har jag fått ont i ryggen och nacken samtidigt, och för att inte bröstkorgen ska låsa sig mera fick jag recept på voltaren som jag ska äta i två veckor, och har det inte gått över till dess så ska det bli röntgen. Ganska tråkigt att allt ska drabba en och samma person, jag menar, jag har haft snart allt som går att ha, och jag är alltid sjuk eller skadad, och det suger!

nu ligger jag och kollar på film, väntar på att sandra ska höra av sig så jag vet vad som händer idag.. Börjar bli otaggad på att gå ut idag men men..  skriver sedan!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback