idag är jag glad och natta med

natta ligger bredvid mig och klarade just en ruta av en kub, haha
hon är så stolt att hon ligger här och skriker.
imorgon ska jag och natta leva ensamma hemma hos min pappa, för imorgon åker pappa och julia till åhus, och natta flyttar då ner till mig och lever med mig tills på söndag!
 vi var iallafall på ikea idag, och kollade massa saker till våra rum, känns som om jag behöver lite nya saker, börjar faktiskt tröttna, men det ska vi köpa veckan efter jag har jobbat.

imorgon ska jag ut till hamnen och få se vad det är jag ska göra när jag börjar jobba, jag är faktiskt lite nervös av många andledningar, men det ska fixa sig!
tänkte iallafall cykla ut dit imorgon, men vet inte om det är så bra eftersom det känns som om knät håller på att hoppa ur led eller något liknande, annars måste jag åka med farfar till hans jobb och sitta där i några timmar innan jag själv börjar jobba och det orkar jag inte med! haha, så får allt ta cykeln.. segt. blääähh!!

nu ska jag göra i ordning mig inför prison break, som har börjat igen, älskar det.
pusspuss, kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback