hos mormor och morfar

kom precis hem till mormor och morfar, ska snart sätta mig i min kusins racer bil och sedan åka till stadium XXL och kolla lite där :) Var ju på frölunda torg och kollade en present till farfar, hittade det jag skulle köpa men ska köpa det i veckan, köpte istället tre saker till mig, lägger upp en bild på det i morgon. Nu ska vi kolla träningskläder, grrr!
på frölunda torg kryllade det av babes, och jonna hittade såklart en kille jag vill ha. Riktigt snygg, det kryllar av snygga killar över allt, varför får aldrig jag någon ? :D haha.. den dagen kommer väl antar jag ;) 
puss puss, skriver sedan nu åker vi till stadium xxl.
kärlek!

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson

åh tusen tack! ha en mysig söndagskväll :D

2009-07-26 @ 19:53:51
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback