göteborg. sveriges skandal stad?

igår var det fest på krogen Parken, ett nytt place!
kan tala om att det var kanoners!
teamat var ju såklart min favoritfärg, rosa!

jag och jossan hade en likadan klänning, och den var jätte fin.
vi var på parken vid 22.30 och då var det inte så mycket folk så vi tog oss en drink Pink lady, svin god för er som tycker om mjölk! Jag tyckte iallafall om den! Barkillen som fixade drinkarna var inte lite snygg, så där hängde man resten av kvällen, ja det kan man nästan tro att jag gjorde, men nej. Vid 12tiden öste det in folk på parken, kom massa folk man kände och mer drinkar blev det. En minnesfull kväll för en del, bl.a mig. Men inga namn nämner jag här ;)
Varför händer det alltid skandaler på alla fester i göteborg, eller iallafall på dom jag vart på. Alltid händer det något, gott som ont. Och efter varje fest undrar man om man verkligen gjorde rätt eller så ångrar man sig.
Det hände massa saker igår, men åh vilket trevligt folk..
När partyt var slut hittade maja mig efter att jag vart bort i ngefär 1h. Maja var ensam och natta och jossan hade precis åkt hem, för en viss person mådde visst inte så bra;)
Precis innan vi skulle dra mötte jag två killar som bor här uppe som jag inte snackat med sen dom gick ut våran skola, dom är nämligen 88or.
en av killarna- NÄÄÄÄÄÄÄMEN ÄR DET INTE JONNAA?:D
jag- hehe, hallååååå!
killen- ska du hem nu eller ?
jag- Japp jag hade tänkt det!
killen- BRA! du åker med oss så vi vet att du kommer hem!!
men så blev det inte, jag åkte hem med min skatt och hon mådde inte såbra.
men gulligt av killarna att fråga, det var så längesedan man träffade dom.


känns som om du har gjort ditt val :( ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback