göteborg är en festfylld stad

godmorgon hjärtebarn.
sovit gott?
precis vaknat och redan hunnit äta frukost. Skall börja göra i ordning mig och sedan gå ut till frölunda torg för att köpa en present till min farfar, vidare till stan med maja efter det tror jag. Stackarn sitter på Axess akuten förtillfället och kollar om hon fått halsfluss, hoppas inte på det. Är sugen på lite nya plagg till garderoben, så tänker verkligen åka till stan och kolla rean, känns som om det var längesen man var i stan, men det var det ju inte! Hade världens bästa dröm inatt, där jag blev tillsammans med min dröm kille, inga namn. Ska jag vara ärlig så tror jag vi kommer bli tillsammans någon gång, haha. Faktiskt, fråga maja hon tror också det! Vilket fall som helst så förstördes drömmen av att någon idiot till säljare ringer och väcker mig och efter det kan jag inte somna om.

Nu ska jag sätta på lite Style och fixa mig, lägger upp en dagens; hon den dära jonna.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback