godnatt min skatt

imorgon flyttar jag och julia ner till pappa och ska bo där i 1-2 veckor :) Mysigt.
kanske inte blir någon åhus för min del heller, men det får vi se imorgon.
annars bor jag ensam hos pappa medans julia och han är i åhus. Men då flyttar natta in hos mig dom dagarna, så jag inte känner mig allt för ensam ;) gulligt av henne tycker jag allt!

skulle vart ute och sprungit idag, men har fått så sjuuukt ont i mitt knä..
så vet inte om jag verkligen ska göra det. Har fått ont efter att jag har cyklat så mycket, men min sjkgymnast har sagt att det ska gå bra, men får jag ont ska jag ta ett steg tillbaka, och nej jag tänker inte ta ett steg tillbaka. Har tagit så många steg tillbaka nu att jag ligger efter i rehab träningen och löpträning att det känns som om jag aldrig kommer komma tillbaka på banan igen, snart ett års sen allt hände.. skit knä..
plus att jag fick ett brev hemskickat idag av läkarna på sahlgrenska där de skrev; Bästa jonna, bla bla bla. Det växer baktierier i din hals som tyder på en halsfluss, vi har skickat elektroniskt över ett recept för halsfluss som du kan ta t på närmaste apotek. blablabla!
TOPPEN!! min 8onde halsfluss sen i januari, yes göttmos.
haha, ja ni fattar. Jag är ju inte direkt någon lyckofågel. Mer än otursfågel, attans också! haha.

men nu är det natten, ska faktiskt sova nu. ska till ikea imorgon med nattis pattis! :D WIIHOO!! :D
p.s jag och nattis drar till thailand nästa år, slå den duuu!
Pusspuss

syster och sara i spanien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback