godmorgon!

galet trött, helt seriöst.
klockan är 08.30 och jag har precis käkat frukost.
kändes som om jag gick bort i sömnen till farmor, både jag och julia såg helt borta ut när vi traskade bort i mysdress.
känner mig inte alls taggad på liseberg idag, hade hellre legat kvar i min säng. Plus att det inte alls är något speciellt fint väder, och det är faktiskt kallt ute. Men vad gör man inte för andras skull? Man tar på sig mer kläder och åker med!
dock vet jag att jag kommer bli sjuk efter denna dag, och vill man verkligen riskera det, nu när åhus är på tisdag och sen mycket träning.. Tränar jag inte så skjuts handbollen upp hela tiden, och jag ska spela sm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback