gårdagens köp

igår var jag på kungsmässan och här kommer lite vad jag jag köpte
och även lite av det jag köpte i spanien.


ringar från H&M- pris, kommer jag inte ihåg. haha

örhängen, också från H&M- priset vet jag inte, haha

allt är från gina tricot
rosa body- 199kr
vit kjol- 199kr
tunika- 149kr
nitskärp- 249kr

nu lite saker från spanien, hittade inte allt jag hade köpt, men här är lite iallafall:)

orange barcelona tröja från arenan
svart tunika med dragkedja från europas finaste H&M! (det stämmer faktiskt!!)
vit tunika med skärp på från en affär i spanien..
grå jeansväst från samma affär
bruna gladiatorskor från en annan affär
svart tubtopp från en annan affär
haha, kan inte namnen på affärerna!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback