fan va segt det är med jobb...



sitter på mammas jobb idag igen, ska åka hem och käka nu.
sedan kanske kanske ska ut och springa men sen kommer maja hem till mig för att umgås med trevliga mig. Tänk vilken bra vän man är och har, haha. Ska snacka lite skit med maja, men det får inte ni veta om vad det handlar om.. Haha. kan vara både negativ och positivt, det vet man aldrig. Sen ikväll väntar en film klockan 21.00 och sedan natten för att ladda batterierna tills imorgon, ännu en seg arbetsdag. Seriööööst, jag somnar när jag jobbar! Kan det inte vara fint väder så jag kan sola istället? Nä, för då ska det blåsa och regna, me like!  Nä nu måste jag slita mig från datan, hörs senare eller imorgon. Förresten, jag har världens sämsta mobil! SKIT TELEFON! Nu vill jag bara få tillbaka min andra cp mobil, den var bättre!
Pusspuss / JÅNNII

vi mot världen? <3

Kommentarer
Postat av: anna

snygga glasögon :) vart haru köpt dem?:)

2009-07-22 @ 21:41:38
URL: http://younameit.blogg.se/
Postat av: anna

snygga glasögon :) vart haru köpt dem?:)

2009-07-22 @ 21:41:40
URL: http://younameit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback