en värdelös dag

upp och hoppa klockan 8, sedan käka frukost och sen bli körd till jobbet.
började som igår redan klockan 10, inte en enda människa köpte av mig förens vid 14,00 då en kund kom och köpte EN KEXCHOKLAD för 10 kr, snacka om att man blir trött av att bara sitta där och alla feta äckliga gubbar inte köper av mig, jag blir förbannad! Drog därifrån redan vid 3 efter ett snacka med chefen, så nu sitter jag på mammas jobb och får betalt av att inte jobba, eftersom det inte finns något att göra för mig.. Men det är skönt att tjäna pengar när man inte arbetar, så borde det vara jämt tycker jag, eller vad tycker du? På tisdag nästa vecka börjar jag klocka 7, och då ska jag få lära mig att severa frukost och lunch och sedan lära mig kassan, och jag är jätte glad för det! Hoppas dock inte att en viss person kommer för då svimmar jag! Kan inte nämna några namn tyvärr!

Längtar tills datan är fixad, går ju inte en att gå in på den längre, alla säger att det är alla mina 5000 bilder som förstör datan, men då har jag alltid svarat- KÖP ETT STORT USB MINNE DÅ ELLER MASSA SKIVOR OCH BRÄNN ÖVER BILDERNA!! Men då får jag bara som svar; ähh radera skiten, det är ju 4500 bilder på bara dig och 500 bilder på andra.. Haha, kyss mig där jag är som högst när jag plockar lingon säger jag bara! Tänker spara till en egen dator som kan ta hur mycket som helst och massa bilder, det skulle underlätta mitt bloggande endel kan jag lova, för jag tänker inte sluta blogga pga att en dator har problem, sådetså! ( FICK PRECIS ÖGONKONTAKT MED SURFARN!!!! )

gårdagen var bra, träffade maja och gurra. Vi snackade om en del saker, och jag tycker att jag skötte det kanon bra, fråga maja ;) SEN berättade gurra en sak som Alex hade gjort på en fest på Parken, som gjorde att jag tappade hakan, men det får ni absolut inte veta, för det är superduper hemligt! Men det var rätt kul när han berättade det för han trodde inte att jag visste, men jag vet nog lite mer än vad gurra vet, haha!

skriver innan jag åker!
Pusspuss / JONNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback