dålig uppdatering från min sida

varit jätte upptagen, så ber verkligen om förlåtelse.
orkar heller inte riktigt beskriva vad jag har gjort utan börjar som vanligt nu.


imorgon ska jag till läkaren och antagligen få en remiss till ortopeden på mölndal för jag har så ont i bröstkorgen, ryggen och nacken, det är verkligen illa.. Så hoppas på att jag får en remiss. Känner att jag alltid klagar på att jag har ont överallt, men jag kan inte hjälpa det att jag är alltid skadad, jag är allt en otursfågel..

även imorgon är det schemalagt hela dagen.
efter läkarbesöket möter jag upp sandra för att åka snabbt till stan och köpa present till sofi, sen in på någon affär och kolla ut om det finns något snyggt, vidare hem och käka snabbt och göra i ordning sig. klockan tre åker vi till Åsa/Frillesås och fira sofi med en middag, vidare in till stan och partaja och möta lisa som fyllde år igår, sen är det fest för fulla pengar. Vidare till keybar och hejja på simon som ska spela där i morgon, har inte träffat den grabben på flera månader, ska bli så roligt. Sen kommer Lina Mild och Camilla för att göra oss sällskap och hela kvällen kommer bli lyckad! Ska ha kul även om jag kommer att ha ont antagligen, men men. Vad gör man inte för lite fest ;) Kommer bli mycket bilder imorgon så var med på bilder på bloggen ;)

 nu ska jag sova, har en lååång dag att se framemot imorgon.
och så vill jag säga att maja fortfarade är sjuk och jag är orolig för hennes skull.
saknar dig!

Pusspuss, bilder kommer upp imorgon på vad jag köpt också :)
nattinatti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback