dagen i stort sätt plus annat

japp, då var första dagen avklarad
hur underbart är det inte då? :)
har gjort bort mig lite då och då för killarna som jobbar som vakter, frågat korkade frågor och bara gjort bort mig allmänt, men huvudsaken är att jag fick dom att bli glada, för jisses vad dom skrattade åt mig. Haha.
kul var det iallafall, så nu är man hemma efter 7 timmars slit, eller slit och slit sitta stilla..
det är rätt jobbigt att vara ensam tjej för då dras verkligen allas blickar åt en, och det gör det inte bättre att jag är blond heller, alla blickar var på mig, och man kände verkligen att man var i centrum, i like. haha.
Hade velat att en viss person skulle hälsat på lilla mig idag, men inte det.. Där satt man ensam.

imorgon bär det av till varberg hoppas jag
där blir det fest tror jag, hoppas  bara att jag pallar. Jag slutar nämligen 18.30 imorgon och ska direkt till varberg?
jag vill hem och duscha oså innan, men det verkar jag inte hinna så får duscha på stället istället ;)
om det nu inte skulle bli av imorgon så blir det iallafall fest i helgen hoppas jag, kanske en tripp till stenungsund också, det vet man ju aldrig..

man blir ju lite ledsen när man sitter på jobbet och får ett samtal från pappa där han säger att tränaren Kristian sagt; Jonna är allt saknad nu i laget, vi behöver henne. Det känns som ett slag i bröstet eftersom det känns som om det är en evighet kvar innan jag kan lira, jag hade hoppats på i augusti, men det kan jag drömma om det KANSKE blir i september/oktober.. Men ska verkligen träna hårt nu så jag kan komma igång med handbollen igen, saknar det. Firar ett år som skadad den 19 augusti, glöm inte det ;) haha.

Pusspuss, skriver sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback