bilbingo?

godmorgon!
gårdagens kväll spenderades med ens stor godispåse, chips och coca cola och YES MAN tillsammans med mamma. Och kan bara säga om du inte sett den, SE DEN! Så rolig, skrattade flera gånger länge! Efter filmen somnade jag gott i min säng och det var verkligen superskönt att få sova efter att vart uppe sedan 05.30 och gick och la mig 00.00, snacka om att man var vaken länge igår!

idag skulle jag vart med maja nu på dagen, men eftersom min moster åker hem i morgon ville hon att jag skulle följa med och spela bilbingo (?) med henne, hennes man, kusin och kusins pojkvän. Så nu ska jag skicka iväg ett sms till maja och höra om hon vill ta en dag på stan imorgon istället. Tror hon vill det :) Bilbingo. jag har ingen aning om vad det är och vet inte hur man gör, men det ska bli kul att testa, hoppas bara att jag kan få vinna, tycker inte om att förlora. Haha.
skriver ett inlägg innan jag åker, lägger även upp en dagens ; hon den dära jonna!
/ Jonna

dagens fråga:
har du spelat bilbingo innan?
isåfall, hur fungerar det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback