Yeeeeeeeeye, försovit mig. och är i skolan 2 timmar innan vi börjar ???



Yeeeeeeeees!!
Efter att ha stressat till skolan eftersom man försovde sig till klockan 6.00 togjag bussen redan klockan 7 och var i skolan 7.40. Tro det eller ej, menj ag blev riktigt sur när jag kom och fick veta att jag började klockan 10.05. Mitt egna fel eftersom jag läste schemat fel..
Sitter nu här med, maja som också såg fel. Jag borde egentligen försöka att plugga lite. Och det tänker jag göra efter jag skrivit detta inlägg. Hittade lite bilder som jag gjorde i 1an när vi hade datakunskap och skulle göra en kalender. Den bilden ovanför är en av bilderna i "min kalaender 2008".
Resten av bilderna finns nedanför.

Pussss / J
p.s idag ska vi beställa våran resa!






Kommentarer
Postat av: majsan

Jag såg inte fel din tok, min lektion var inställd!:o

2009-01-20 @ 11:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback