sverige vann!!

Göööööttt att sverige vann matchen mot syd-korea med 5 mål!
grymma dom är, tror dom kommer komma långt!
Kollade även på en bra film på 5an förut. kommer inte ihåg vad den hette men den var bra, typ kärleksfilm, tycker verkligen om sånna filmer!
Nu, eller snart ska jag ner till Lina och snacka med henne oså, mysigt! Höra hur hon hade det igår på johannas födelsedag.

Nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik och snackar med folk på msn, bl.a Christian som är faktiskt väldigt rolig att snacka med, och jag skrattar otroligt mycket åt han ibland. Men ibland kan han vara väldigt elak, fast då säger han att han skojar bara med mig, och det hoppas jag (a) . Precis nyss skulle han skicka en bild på honom som jag skulle lägga ut här på bloggen, men så fick jag en bild på en annan kille som inte alls var christian, men han sa att det är han och jag kunde inte göra annat än att tro på honom, men tillslut visade det sig att det inte alls var han som tur var.
Jag försöker få christian att starta en blogg så han kan skriva om sitt vilda liv, som han säger. Tyvärr vill han inte dela med sig av det livet till andra människor, det tycker jag är tråkigt för jag är seriöst nyfiken, och det tror jag ni andra också är, så ska verkligen tjöta på honom!
Sitter även och snackar med min bästa vän som nyss skickade en bild som hon gjort till mig ( klaga inte på kvalitetet, det var första gången hon gjorde en sån bild) blev iallafall väldigt glad att hon skrev ut vad hon tyckte om mig och om våra tider tillsammans. Kan inte fatta att vi varit vänner, bästa vänner sedan dagiset. Det är en sjukt lång tid, och det ska bara bli längre!
Ser inte fram emot skolan imon, trots att vi bara har gym, så orkar jag verkligen inte ställa klockan imon, och på tisdag börjar engelska perioden, får hoppas på att jag lär mig mer engelska denna terminen eftersom att jag ska till spanien i juni, då räcker det inte att kunna svengelska utan då måste jag verkligen kunna snacka engelska om jag ska komma någonstans i spanien.
ojj vad långt detta inlägget blev, typ en novell eller nått (a) , ska kila ner till Lina en sväng nu.
här kommer en bild på christian och en bild som natta gjorde till mig, för er som inte vet, så trycker man på bilden för att få den större.
   

Pusssssssss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback