en dag kvar

En dag kvar tills jag ska klippa och slinga håret, jätte konstigt att jag är nervös.
Men jag har ingen aning hur jag ska göra, tror jag bara klipper topparna eftersom jag har ganska långt hår
men en annan del av mig säger att jag ska klippa av det, till ganska kort. Det är ju så snyggt!
Jag vet iallafall att jag ska göra massa blonda slingor, för ni ska jag bli lika blond som jag var tidigare
speciellt nu när spanien resan är verkligen bokad, och sen vill jag vara blond till sommaren
så det är lika bra att börja nu!! :D
I helgen ska jag och min syster "jobba" åt våran farfar. Vi ska hjälpa han med lite saker, och vi får 100 kr/timme var, det är rätt gött och lättförtjänade pengar, men pengarna går direkt till sparbössan, helt sjukt. Har aldrig sparat pengar innan typ, pengarna går ju alltid till kläder eller liknande för både mig och julia, så detta blir en utmanning för både mig och julia att spara dessa pengar!

Pusss / J



Dagens klädsel:
T-shirt från Svea
Hög kjol från MQ
Leggings från HM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback