ut och gå

godmorgon, ännu en skön sovmorgon till klockan 12
Men snart är det slut på dessa långa sovmorgonar för snart börjar skolan.

Idag ska jag ge mig av till sjukgymnasten, jag ska vara dör 15.15 och idag hade jag faktiskt tänkt mig att gå dit, det är väl drygt 3km, så då får jag gå runt 2 tiden, kanske 14.30.
Ikväll ska jag äta middag hos min farmor och farfar, eftersom idag kommer min farbror hit från gällivare. Det är jätte kul att han kommer ner hit, men det är även lite tråkigt att han kommer ensam, men det är ju bättre än inget att han kommer, och jag är jätte glad för det :) Imon ska vi nämligen på begravning, det känns väl sådär kul. Jag har aldrig vart på en begravning innan, så jag är lite spänd för detta imorgon, men det ska gå bra.

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback