träningsvärk redan?



Träningen gick kanon, har nog tillochmed lite träningsvärk redan :O , men det är alltid skönt!
Idag körde jag mycket,
- lår
- rumpa
- mage
- armar
- rehab

I rehabprogramet fick jag även öva på att gå ordentligt på en rak linje, och sen även backa, det är väl sådär kul men jag måste verkligen öva in det. Använde mig även av en pilatesboll under vissa övningar, tycker det blir mycket roligare när man använder någonting också. Fick även sällskap under träningen av Annie som har skadat ett ledband i foten, så vi övade balans, hon för sin fot och jag för mitt knä. Sen kom en skalbagge typ, eller vad dom heter! Och vi fick panik, den var as äcklig, och då tog ANNIE MITT REHAB PAPPER OCH DÖDADE DEN, usch vad äckligt fick slänga det pappret sen, men jäklar vad vi skrattade, pappret var helt grönt och äckligt. Haha, annie ska få igen på nästa träning.
Nästa träning är på fredagkväll, en sådär rolig tid att träna, speciellt på en fredag. Då blir man typ helt uppbokad, men har endå inget bestämt just på fredag så kan likaväl gå ner på träningen och köra!
Nu ska jag kila och kolla på made in sweden,

Pussss / J

Kommentarer
Postat av: maja

sexig-jonna.se

2009-01-20 @ 11:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback