todaaay

Musik är nästan det bästa som finns!
Sitter och lyssnar på musik, har precis gjort i ordning mig för sjukgymnasten som jag snart ska åka till.
Ikväll är det Linas 18års partiie! Det ska bli riktigt kul!
Ska ner till Natta senare och vi ska göra oss i ordning tillsammans och sen gå till Lina senare, runt 21 tiden skulle jag kunna tro.
Annars idag ska jag försöka plugga lite efter sjukgymnasten och bara ta det lungt.
Skulle vilja gå till träningen idag innan vi ska till Lina, men då är jag tvungen att stressa efter och det orkar jag verkligen inte med, så det blir ingen träning todaaaay.
Idag ska även Natta betala våran första betalning för resan, det känns nästan helt overkligt att vi ska åka till spanien i sommar! Nu vill jag bara att tiden ska gå så mycket snabbare!
Innan vi åker till spanien måste jag
- Fixa mitt pass
- slinga håret
- köpa höga klackskor
- få mina nya bikinisar som jag beställde

och massa mer..
Nu blev det stressigt måste skynda mig till bussen!

Pusss / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback