tennis & costa brava

igår var jag hos min mammas kompis, vi var bjudna på middag, men jag var mest med hennes två småbarn, Isa 6år och Ella 2år. Vi spelade Wii, och jag ska erkänna, jag förlorade över Isa på tennis, men hon var helt klart bättre än mig. Men tillslut började hon ropa loser till mig, det kan nog stämma att jag är det. Haha, iallafall, Isa och Ella är hur söta och roliga som helst, man kan inte förklara med ord hur roliga dom är. Vi fick iallafall en jättegod middag, som Malin hade gjort. Sen skulle Kristian (malins man) hjälpa mig med lite matte, kan säga att jag förstod mycket mer när han förklarade än vad mina lärare gör, jag lärde mig en del grejer, men jag har fortfarande jätte svårt för gemetri, eller vad det heter. Det är det svåraste!

Nu har även jag, natta och julia kollat på en resa till costa brava den 13 juni, som vi antagligen ska åka på, vi behöver bara ett klartecken av nattas mamma, så bokar vi resan och sen drar vi den 13juni! Jag vill verkligen dit, tänk att bara ligga på stranden i 2 veckor, jag längtar! Det skulle verkligen bli ett minne för livet, det är ju inte ofta man åker med sin bästa vän och syster på en resa i 2 veckor ensamma. Men jag och natta har iallafall sagt att vi ska försöka åka varje år någonstans tillsammans, det känns skönt att natta är på hela tiden. Och ibland är det tillochmed hon som kommer med förslagen, känns skönt att ha en sån vän som verkligen vill uppleva saker tillsammans!
Jag vill verkligen till costa brava, kan inte sluta tänka på det, springa på stranden, spela tennis, bada, sola och bara ha det gött vid havet, ge mig det, snälla!

Pussss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback