stora höga kan man bli trött av

Idag har jag ingen lust att skriva, men jag försöker skriva några rader

Jag är jätte trött idag, gick upp klockan halv 7, alltså den tiden jag ska börja gå upp vid nu när skolan startar, men idag gick jag upp för att jag skulle duscha innan vi skulle ge oss av till stora höga, men först gick jag och julia och åt frukost hos farmor och farfar. Sen klockan 8 åkte vi.
Göteborg var jätte duktiga idag, och det gick jätte bra för dom, trots att dom förlorade över västergötland men någon boll. Julias spel i sig var jätte bra, det är sjukt vad hon har utvecklats på ett år som lingespelare, jätteduktig!
Jag och Natta var och kollade med min pappa, och vi träffade en del trevliga människor. Markus och Hampus var också där för de hade själva spelat, men Markus var lite trött så han var ganska stel mot oss, helt konstigt för det är han aldrig. Hampus som alltid är glad var även glad idag, grymt!
Efter en lång dag med handboll blev jag väldigt trött när vi skulle åka hem, så jag somnade i bilen, ovanligt ? nej . Men det var en ganska lång bilresa också, det kan bero på det (a) , sen när jag kom hem somnade jag direkt på sängen innan vi skulle äta. Och nu ska jag ut och gå med Lina en sväng.
Jag är ganska rädd nu när det är så halt, eller jag vill inte ramla eftersom mitt knä inte alls är helt bra, så man får gå riktigt försiktigt. Men vet ni vad, idag när vi var i stora höga testade jag att springa lite eller asså väldigt väldigt långsamt bara för att känna hur det kändes, och det kändes skitbra ! det lilla jag gjorde, får ju egentligen inte springa förens i juni men jag var tvungen! Så det känns iallafall att det är på rätt väg, det är ju bra det iallafall!

Ojj helt plötsligt skrev jag en del saker, ojoj ;) Imon är det sjukgymnasten som gäller, har inte vart hos henne på säkert 2-3 veckor, ska bli skönt nu att köra igång med det!

Nu ska jag bege mig ut på en promenix och sen hem och kolla på film!

Pusss / J      ( bilder från dagen kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback