stan

börjar nog bli lite sjuk känns det som, har ganske ont i magen och halsen. Tyvärr.
Så ikväll blir godispåsen och filmen min bästa vän, känns skönt att det finns filmer man kan kolla på när man är lite dålig.
Imon står det på schemat att jag och julia ska jobba i cafét i heidhallen eftersom det är någon innebandy cup där, jag ser verkligen inte fram emot det, tycker det är jätte tråkigt att stå i cafét. Men man måste faktiskt ställa upp för laget, så det är bara att pallra sig dit.
Idag var jag på kungsmässan med min farmor och farfar, jag köpte en del fina saker, bla en tunika från gina, riktigt fin, två t-shirtar från MQ och två t-shirtar från Zara, jag är faktiskt väldigt nöjd. Jag älskar att gå på kungsmässan, det är så mycket lugnare än i stan, i stan när man ska köpa kläder är det alltid stressigt och man blir alltid själv stressad av alla människorna, så oftast när jag har köpt kläder i stan och kommer hem och ser på storleken så har den oftast vart för liten eller för stor, och då är man tvungen att byta kläderna, därför föredrar jag hellre kungsmässan!

nu ska jag lägga mig och äta mitt kära godis som står och väntar på mig (a) , haha.

Pusss!

 jag och rasmus på nyår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback