släkten är bäst

idag åker min farbror hem till gällivare, tåget går om 15 min ( alltså 17.00 ) det känns tråkigt att det är sålängt härifrån, jag menar det är ju inte liksom att ta tåget upp lite då och då, utan det blir ganska sällan. Men det är alltid kul att träffa dom varje gång! Vi har iallafall ätit en jättegod middag hos farmor och farfar idag eftersom Johnny ska åka hem idag, det var mysigt och trevligt och vi snackade och skrattade igenom hela middagen, jag tror att jag har världens bästa familj och släkt faktiskt, men det säger ju alla om sin familj och släkt :)

Just nu spelas sm, och det är jättetråkigt att vårat lag inte är vidare, men det är bara att hålla tummarna för killarna som spelar nu, dom är iallafall tippade att komma två i gruppen efter Hk tyrold, det är ju inte dåligt det heller, för kommer dom två så är dom i steg 5, och steg 5 ska antagligen spelas i göteborg, och det betyder bara en sak, handboll en hel helg, det kan inte bli bättre! så det är bara att hålla alla tummar jag har på att det går bra för dom nu, tänk att få hejja fram sin klubb i steg 5 och dessutom att det spelas kanske i göteborg.
Lycka till killar!!

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback