onsdagen

En vanlig dag i skolan är avklarad.
Idag hade jag näthandel, och vi skulle vara två&två och jobba i grupp, och sen starta eget företag och egen hemsida. Jag ska arbeta med Stefan, vi får väl se hur det går, om vi slår ihop våra kloka huvuden kan det någ bli något bra.
Sedan var det dags för första lektionen i psykologi, det var helt okej.
Och nu väntar en match i heidhallen, min syster ska spela, och dom möter sävehof. Dock fick julia ett sms av tränaren och frågade ifall hon kunde stå i mål denna matchen, så idag blir hon målvakt! det kommer gå jätte bra!
Finns ju på läktaren och stöttar henne!
Idag fick jag även veta att steg 5 ska hållas i göteborg, i öhk hallen. Jätte bra, för det är nära och bra att ta sig dit och kolla! Det ser jag framemot.
Ska sätta mig och plugga lite innan jag ska åka till hallen!

Pussss / J

lite bilder från dagen

 dagens klädsel
dagens snyggaste skor; jossans nya!!
jossi & majs
jossi älskling
jossi & majs
jossi & josef
 maaaaackan!
 söta majs
 bästa jossi


Kommentarer
Postat av: majsan

så snyggt!

2009-01-21 @ 18:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback