ögongodis

seriöst, varför blir jag alltid lika stum och blyg varje gång han kommer in på farfars kontor?
jo, för att han är så snygg och jag ser ut som en riktig nörd och ser ännu värre ut i hans ögon när jag är så blyg och inte ens tittar åt hans håll och gör en liten hälsning.
Känns precis som om hjärtat slutat slå varje gång. Endå känns det bättre för varje gång jag ser han! Haha
det låter precis som om jag är hemligt förälskad när jag skriver, det kanske jag är fast jag inte vet om det än. Haha!
Lika bra att sluta tänka på det, han är så mycket äldre än mig så jag klassas som en snorunge för honom typ (a) haha, i bloggen kan vi kalla han Mr J, haha vad löljig jag är ! skitsamma, man måste vara löjlig ibland också!

Pusss / J

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

Jonna sötaste sötnosen ! You go girl ! :D<3

2009-01-29 @ 12:20:51
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback