nationellla

Tralalalaa

Matte nationella imon ? eller är det på onsdag ?
Jaja, jag får se hur det går, jag är värdelös på geometrin, så vi får se.
Tycker lärarna är värdelösa som inte kan förklara och ha bra genomgångar.
Men man kanske inte ska skylla på dom egentligen, men jag är duktig på sannolikhet och koordinat systemet, bara att jag inte fått någon riktig genomgång i geometri, så vi får se.

Sjukgymnasten gick riktigt bra idag, fick köra benpress, och massa roliga saker, fick dock ta stygnen idag, och det gjorde riktigt ont, eller inte så ont att jag började lipa direkt, men det kändes ju.
Nu ska jag in och lägga mig i sängen och kolla lite tv :)

Pusss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback