morgooooooooooonn...

Åh hurra! Idag ringde väckarklockan runt 05.30, alltid lika kul att gå upp..
Har iallafall gjort i ordning mig och ätit och nu kan jag ta det lungt i 30 min, inte alls likt mig att ha så mycket tid över. Jag kunde likaväl sovit en halvtimme till eller nått.
Men jag är jätte osäker på att det ens är någon skola idag,  låter ju kul att åka till skolan och sen vända hem..
Vi får se, lika bra att chansa.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske plugga lite. Senare ska jag iallafall ner på träningen ikväll och köra mitt nya program, som är mycket roligare än det förra. Jag ska nog t.om ta på mig mina handbollsskor idag som jag inte velat sätta på mig sen den 19augusti, haha!
Annara vet jag inte, kommer inte ihåg om jag har bokat upp mig på något annat, men det lär jag ju märka isåfall!
Nu måste jag gå!
Ciiaaaao!

Puss / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback