kväll

håller på att fixa mig, och spelar musik. Väntar på att bästa vän ska komma och sen åker vi vidare till sara.
Har hört att det går bra för min syster i sverige cupen, glad för hennes skull att det går så bra för henne. Hon var överlycklig när jag pratade med henne igår att hon hade fått så mycket beröm av så många hon inte kände. Är stolt över dig, hoppas det går lika bra idag och imorgon för dig! Dock har hon skadat knät lite och måste köra med knäskydd, men hoppas inte det hindrar henne. Lycka till syster!
Nu måste jag öka, jag är otroligt långsam!
Ett stort grattis till Johanna Andén som blir 17 idag!! :)

Pusss / J

syster som målvakt i steg 1 i sm !

Kommentarer
Postat av: majaärbäst

julia är schnygg

2009-01-20 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback