Just like twins

bästa syster





Åhja, snart börjar träningen, 18.30 innan dess ska jag hunnit,
byta om
träffa natta
äta
komma till träningen


Sitter och kollar lite på bilder som ligger och skräpar på datan, hittade lite söta bilder från sommaren och förra vintern, haha! När jag kollar på bilder på mig och julia så kan jag själv ibland glömma av att julia är två år yngre, det känns verkligen inte så, jag menar. Hon spelar med oss, hon umgås med mina vänner, hon följer med på party, ibland känns hon som en av dom bästa vännerna som finns och ibland som en tvillingsyster, helt sjukt. Ibland när jag och mamma snackar om vissa saker som handlar om åldern, så kommer julia in ibland;Jag kan inte fatta att jag ska fylla 16, det känns precis som om jag ska bli 18år som Jonna. Haha, hon glömmer nog av ibland hon med att hon faktiskt är två år yngre.
twisted sisters, är namnet vi går under, eller iallafall på planen  julia ;) ! 


Kommentarer
Postat av: maja

systrarna bredén !

2009-01-20 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback