Hihihi

musikmusikmusik!
finns så sjukt mycket bra musik, älskar det!


Nu är det bara två timmar kvar tills jag ska träna, längtar jag ? om jag gör!
Däremot längtar jag inte tills imon, men jaja får ta det som det blir. (a)
Men de är positivt att vi slutar efter, så det känns skönt!
Jag kan fortfarande inte smälta att jag ska börja TRÄNA handboll igen i augusti, det funkar inte för mig, det är alldeles för långt kvar, sen när jag väl få börja träna, tar det jätte lång tid säkert, tills jag får börja spela. Och jag vill verkligen vara med i sm i år, därför måste jag ligga i i min träning, för jag ska med till sm!
juuuuust dance !!


Kommentarer
Postat av: i klassen

mobbad! ;)

2009-01-13 @ 22:21:56
Postat av: Jonna!

käften jojje, jag ser att det är du som kommenterat! hahahaha!

2009-01-14 @ 11:33:03
Postat av: majsan

Jånni är porr

2009-01-20 @ 11:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback