heidhallen

Mitt senaste inlägg tog en dag att komma med, seriöst vad händer ? Haha

Nu sitter jag vid msn och lyssnar på musik, kom hem för en stund sen från caféet i heidhallen.
Jag vill aldrig mera stå i cafét, speciellt inte när jag mådde så dåligt. I och för sig slapp jag jobba så mycket, så Britta och Julia fick arbete, det var snällt av dom. Jag satt mig på läktaren och kollade på innebandy cupen som är nu hela helgen och imon, jag förstår mig inte riktigt på innebandy, men det var rätt roande ibland under dagen.
Sen när jag väl ställde mig i cafét träffade man en del sköna personer och en del griniga. Men dom som var roligast var två killar som villa ha mackor, men vi var inte riktigt klara med mackorna, och deras buss gick om 5 min, så det blev lite stressigt, men vad vi skrattade, och lika så killarna. Britta var i full gång med mackorna, och man hörde bara från andra sidan; KOM IGEN BRITTA, ÖKA NU VÅRAN BUSS GÅR OM 3 MIN! haha, stackars Britta.
Vi hade iallafall kul idag:)

Idag funderar jag på att gå och lägga mig någorlunda i tid, ska försöka ligga i sängen redan klockan 11, jag måste få tillbaka vanan att lägga sig tidigt. Inte bara det, utan idag pratade jag med Alva som går i min klass och spelar även i samma lag, och hon nämnde att vi hade värsta softa schemat denna terminen, HUR SKÖNT ÄR INTE DET? Det betyder, mindre stress, mindre läxor men endå plugga! Nu har jag chansen att plugga bra, det känns oerhört bra!

Pusss / J

Kommentarer
Postat av: Britta

Haha fin blogg du har :) Krya på dig nu och lycka till på jullan imån:)<3

2009-01-05 @ 23:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback