gårdagen

gomorron gomorron!

Ja vad ska man säga, gårdagen var helt klart lyckad.
Lina fyllde då år, och det firades med en middag med hennes närmaste vänner, vi blev väl drygt 16 st hemma hos henne. Vi fick god mat och tårta till efterrätt. Mycket trevligt folk man fick lära känna och vissa hade man träffat tidigare.
Kim var även där, och det var verkligen kul att träffa henne igen, det var ju trots allt ganska längesen man träffades, men det var allt kul. Vet inte riktigt när jag var hemma, men somnade direkt när jag kom hem.
Bilder från igår kväll kommer jag att ladda upp senare :)
I morgon firas Lina igen, fast med mycket mer folk. Hon kommer att ha sin 18års fest i morgon hemma hos henne, det ser jag också fram emot.
Idag gäller det att jag ligger i med mitt pluggande, måste måste måste verkligen bli klar med det jag har att göra, annars blir det bara mer att göra senare, och det kan vara skönt att bli klar för en gångs skull. Men jag vet endå hur det kommer bli, att jag inte orkar sitta och plugga, jag suger verkligen på att plugga istället lägger jag mig i soffan och kollar på film eller något liknande, tro mig jag känner mig själv för bra! Men ska iallafall försöka göra en insatts idag.
Igår missade jag träningen, och kommer även missa den imorgon, jag som är så peppad på att träna nu när jag entligen får sprinag lite på mjukmatta. Tror det behövs också eftersom konditionen är lika med noll.
Så istället sätter jag klockan och går upp och gymmar imon på morgonen och sen till sjukgymnasten, då får jag trots allt lite träning denna veckan.

Nu ska jag sätta igång med plugget.
Pusss / J

 åhus beach handboll 08
saltholmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback